პატრული „სმარტის“ წინააღმდეგ


მანონ ბოკუჩავა, ქვემო ქართლი
humanrights.ge

თელეთის საპატრულო პოლიციასა და სავაჭრო ცენტრ „სმარტს“ შორის კონფლიქტის თაობაზე Humanrights.ge-ს მარნეულიდან შეატყობინეს. ჩვენი წყაროს თქმით, ადგილი აქვს პარტრულის მხრიდან სამსახურეობრივი მდგომარების ბოროტად გამოყენებას.

მოწოდებული ინფორმაციით, ყველაფერი იმით დაიწყო, რომ პატრულმა „სმარტის“ მარნეულის ფილიალის თანამშრომელ ქალბატონს ნაყიდი ხორცის პროდუქტის გაცხელება, თუ შეწვა სთხოვა. ამაზე „სმარტის“ თანამშრომელმა უკმაყოფილება გამოხატა, მაგრამ საკვები მოგვიანებით მაინც გაუმზადა. შემდეგ კი პატრულის თანამშრომელი გააფრთხილა, რომ ასეთი რამ მეორედ აღარ განმეორდებოდა, რადგან მას არ ევალებოდა კლიენტისთვის საკვების მომზადება.

შემდეგ საღამოს, როცა „სმარტის“ მანქანა თანამშრომლების სახლში მისაყვანად მივიდა, პატრულმა სწორედ ის ავტომობილი დააჯარიმა, სადაც მათთან კონფლიქტში მყოფი გოგონა იჯდა. ჩვენი წყაროს თქმით, დაჯარიმებისას პატრულმა პოლიციელმა განაცხადა კიდეც, რომ სწორედ ამ გოგონას გამო აჯარიმებს მძღოლს და დაიქადნა, რომ მომავალშიც დააჯარიმებს ყველა იმ მანქანას, სადაც ის ჩაჯდება.

მარნეულის „სმარტის“ ფილიალში თელეთის საპატრულოსთან დაკავშირებულ კონფლიქტზე ღიად საუბარი აღარ სურთ. ამბობენ, რომ მათ შორის კონფლიქტი ამოიწურა და არ უნდათ, ამ თემაზე მომზადებული სტატია ურთიერთობების დაძაბვის მიზეზი გახდეს. მიუხედავად, ამისა „სმარტის“ მენეჯერი არ უარყოფს მათსა და საპატრულოს შორის მომხდარ ინციდენტს.

„ეს ამბავი დაახლოებით სამი კვიროს წინ მოხდა. მე როგორც მითხრეს, პატარა შელაპარაკება მოხდა ჩვენ თანამშრომლესა და პატრულის წარმომადგენელს შორის. გოგონამ მას საკვების შეწვაზე თავდაპირველად უარი უთხრა, შემდეგ კი პროდუქტი იმ გრადუსზე შეუწვა, რაზეც პატრულმა ითხოვა. ბოლოს აღმოჩნდა, რომ ეს პროდუქტი კარგად შემწვარი არ იყო და მოკლედ, ასეთ წვრილმანს მოყვა ეს ამბავი. ისე, ზოგადად გეტყვით, რომ „სმარტს“ არ ევალება კლიენტისთვის მსგავსი მომსახურება. რაც შეეხება ჯარიმას, მე რამდენადაც ვიცი, ის მანქანა ათი ლარით დააჯარიმეს. საქმეში ცხადია, ჩვენი ხელმძღვანელობაც ჩაერია. თანამშრომლის დაჩაგვრის უფლებას ვერავის მივცემდით. ვისაუბრეთ და ყველაფერი მოგვარდა. კონფლიქტი აბსოლუტურად ამოიწურა. ახლა, პატრულის ის თანამშრომელი ჩვეულებრივად შემოდის ჩვენთან, გვესალმება და არავითარი აგრესია არა აქვს ჩვენს მიმართ“, - ამბობს „სმარტის“ მარნეულის ფილიალის მენეჯერი, ლეილა სტეფანია.

მისივე თქმით, ზუსტად არ იცის, გადაიხადა, თუ არა „სმარტმა“ პატრულის „პირადი შურისძიებით“ გამოწერილი ჯარიმა.

შსს-ს პრესსამსახურის ხელმძღვანელმა, ნინო გიორგობიანმა Humanrights.ge-სთან საუბროსას განაცხადა, რომ სამინისტრო შეისწავლის აღნიშნულ საკითხს და გადაცდომის გამოვლენის შემთხვევაში მზადაა, პატრულის თანამშრომლის პასუხისმგებლობის საკითხი დააყენოს.

Humanrights.ge-სთვის უცნობია თელეთის საპატრულო პოლიცია სხვა დროს იყენებდა თუ არა ჯარიმებს პირადი ანგარიშსწორებისთვის. აქვე დავძენთ, რომ ინფორმაცია „სმარტსა“ და პატრულს შორის არსებულ დაპირისპირებაზე თავდაპირველად „სმარტის“ თანამშრომლებისგან არ მიგვიღია. იმედს ვიტოვებთ, ამ საკითხზე მომზადებული მასალა ახალი კონფლიქტის მიზეზი არ გახდება.

Patrol Police vs “Smart”
28.11.2012

Manon Bokuchava, Kvemo Kartli
humanrights.ge

Humanrights.ge was informed about conflict between Teleti district patrol police officers and trading center “Smart” in Marneuli. According to our source of information, patrol police officers abuse their power.

According to the provided information, the story started when a patrol police officer asked a shop-assistant of the Smart’s Marneuli branch to warm or roast purchased meat product for him. Initially, the shop-assistant expressed dissatisfaction about the request but finally cooked food. However, she warned the patrol police officer that it would never happen in future because it was not their responsibility to cook food for customers.

Next evening, when Smart’s vehicle was about to take employees home, the patrol police fined the vehicle, where the shop-assistant was sitting. The source of information said that when fining the driver, the patrol police officer said the shop-assistant was guilty in it and warned that he would always fine the car where she will be sitting.

Nobody wants to openly speak about their conflict with patrol police in the Smart’s Marneuli branch. They said the conflict was resolved and do not want a new article to worsen situation again. However, the shop manager did not deny the incident occurred between their personnel and the patrol police.

“The incident happened about three weeks ago. I was told there was minor argument between our employee and patrol police officer. Initially, the shop-assistant refused police officer to roast food for him but finally she satisfied his request. However, the patrol police complained that food was not properly roasted and it turned into a conflict. I would like to underline that Smart’s personnel is not obliged to cook food for customers. As for fine, as far as I know, the driver was fined with 10 lari. Of course, our administration also interfered in this conflict because we cannot allow anybody to discredit our employee. We talked with them and conflict was resolved. Now, that patrol police officer continues to visit our shop without any problem, greets us and we have no aggression towards him,” said manager of the Smart’s Marneuli branch Leila Stepania.

She did not exactly know whether Smart had paid the fine imposed by the patrol police officer or not.

Head of the MIA’s press-center Nino Giorgobiani told humanrights.ge that ministry will study this particular case and if any violation is observed, the patrol police officer will be held responsible for it.

Humanrights.ge does not have information whether Teleti patrol police officers used fines for personal revenges in the past too. We would like to clarify that initial source of the information about conflict between Smart and patrol police was not provided to us by the Smart’s personnel. We hope this article will not become ground of a new conflict.

Comments